اعزام ۱۰۰ مبلغ به خراسان‌جنوبی در ماه رمضان
کد خبر: 4206337
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

اعزام ۱۰۰ مبلغ به خراسان‌جنوبی در ماه رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات گفت: 100 نفر مبلغ و مبلغه در شهر و روستاهای قاینات برای نشر، توسعه و ترویج فرهنگ غنی معارف اسلامی و دینی در ماه مبارك رمضان فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قایناتحجت‌الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی حضور روحانی و مبلغ در مساجد و تكايا را امری ضروری دانست و گفت: ماه رمضان، ماه تعبد، بندگی و خودسازی و تزکیه نفس در مقابل هواهای نفسانی است لذا ماه رمضان فرصتی است تا بتوانیم توشه‌ای برای خود در آخرت مهیا است.

وی بابیان اینکه استقرار روحانی در روستاها زمینه‌ساز امور فرهنگی است اظهار کرد: 100 نفر مبلغ و مبلغه و طلاب اعزامی از مشهد و قم درطول ماه مبارک رمضان برای نشر و توسعه و ترویج فرهنگ غنی معارف اسلامی و دینی در ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد، با اشاره به حضور مبلغین از حوزه‌های علمیه قم و مشهد و همچنین روحانیون بومی شهرستان و حضور آن‌ها در مساجد شهر و روستا در طول ماه مبارک رمضان گفت: محورهای سخنرانی این افراد تبیین جایگاه ولایت‌فقیه، تبیین پویش ملی مسطورا، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، تبیین آسیب ماهواره، شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و موبایلی و راه‌های مقابله با آن، زکات و... است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاینات بیان کرد: برگزاری نماز جماعت، برنامه‌های قرآنی، احکام، مسائل دینی و فرهنگی را ازجمله برنامه‌هایی دانست که در طول ماه مبارک رمضان توسط این تعداد روحانی و با مشارکت گسترده مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha